Support

 

För akuta ärenden ringer ni vår supportlinje som är öppen vardagar 7:30 – 16:30. Kunder med serviceavtal prioriteras.

 

InterSystem Support

Kontakt:

Tel: +46 431 44 59 50
support@intersystem.se

 

Ärenden om pågående projekt eller projekt som omfattas av garanti, hanteras utan kostnad. Övriga ärenden debiteras enligt gällande prislista.

 

Till många av våra anläggningar har vi möjlighet till fjärrsupport via VPN. Detta gör att vi kan se aktuell status i anläggningen och ge en effektiv support.

 

För icke akuta ärenden rekommenderar vi er att skicka ett e-mejl till vår supportavdelning som återkopplar till er inom 8h (vardag).

 

InterSystem erbjuder även support för tysktalande kunder via vår samarbetspartner Anlagenbau Habeck GmbH.

 

Habeck Support

+49 5473 95768915

 


 Service / Reservdelar

Snabb respons med reservdelar från eget lager.
Se vår produktkatalog för reservdelar och komponenter.

Kontakt:

Ulf Axelsson / Charlotta Lundgren
Tel: +46 431 30 28 70
Epost: spareparts@intersystem.se

 


Serviceavtal

Vårt program för löpande service och underhåll, trimning av utrustning eller ombyggnad och teknikuppgradering.

Läs mer om våra serviceavtal

Kontakt:

Mattias Lindgren
Tel: +46 431 44 91 15
Epost: mattias.lindgren@intersystem.se

 


Utbildning

Avtal för löpande utbildning av operatörer, underhållsavdelning, elektriker och programmerare.

Kontakt:

Håkan Persson
Tel: +46 431 44 91 21
Epost: hakan.persson@intersystem.se

 


Ombyggnation

Ombyggnation för att åstadkomma högre kapacitet eller ökad tillgänglighet. Uppkoppling via VPN för att möjliggöra support och program anpassningar på distans eller byte av enskilda komponenter/lösningar till senaste utförandet. Genom ombyggnation/uppgradering kan befintlig maskinpark anpassas för att klara framtida krav.

Kontakt:

Håkan Persson
Tel: +46 431 44 91 21
Epost: hakan.persson@intersystem.se

Mattias Lindgren
Tel: +46 431 44 91 15
Epost: mattias.lindgren@intersystem.se