Support

 

För akuta ärenden ringer ni vår supportlinje som är öppen vardagar 7:30 – 16:30. Kunder med serviceavtal prioriteras.

 

InterSystem Support

+46 431 44 59 50

 

Ärenden om pågående projekt eller projekt som omfattas av garanti, hanteras utan kostnad. Övriga ärenden debiteras med 400:- SEK per påbörjad halvtimme.

 

Till många av våra anläggningar har vi möjlighet till fjärrsupport via VPN. Detta gör att vi kan se aktuell status i anläggningen och ge en effektiv support.

 

För icke akuta ärenden rekommenderar vi er att skicka ett e-mejl till vår supportavdelning som återkopplar till er inom 8h (vardag).

support@intersystem.se

 

InterSystem erbjuder även support för tysktalande kunder via vår samarbetspartner Anlagenbau Habeck GmbH.

 

Habeck Support

+49 5473 95768915

 


 Reservdelar

Snabb respons med reservdelar från eget lager.
Se vår produktkatalog för reservdelar och komponenter.

 

Kontakt:

Ulf Axelsson
Tel: +46 431 44 91 16
Epost: spareparts@intersystem.se

 


Serviceavtal

intersystem support kontakt

Vårt program för löpande service och underhåll, trimning av utrustning eller ombyggnad och teknikuppgradering.

Läs mer om våra serviceavtal

 

Kontakt:

Håkan Persson
Tel: +46 431 44 91 21
Epost: hakan.persson@intersystem.se

 


Utbildning

intersystem support kontakt

Avtal för löpande utbildning av operatörer, underhållsavdelning, elektriker och programmerare.

 

Kontakt:

Håkan Persson
Tel: +46 431 44 91 21
Epost: hakan.persson@intersystem.se

 


Ombyggnation

Ombyggnation för att åstadkomma högre kapacitet eller ökad tillgänglighet. Uppkoppling via VPN för att möjliggöra support och programanpassningar på distans eller byte av enskilda komponenter/lösningar till senaste utförandet. Genom ombyggnation/uppgradering kan befintlig maskinpark anpassas för att klara framtida krav.

 

Kontakt:

Håkan Persson
Tel: +46 431 44 91 21
Epost: hakan.persson@intersystem.se